A kövérség nem csak esztétikai kérdés

Jobbak a zsírégetéshez

Tartalom

    Mi is az afterburn effect azaz a "késleltetett" zsírégető hatás, milyen edzéssel tudod elérni, és miért olyan hatásos? Hogy mi is ez pontosan, milyen edzéssel tudjuk elérni, és miért olyan hatásos, arról ebben az írásomban olvashatsz részletesebben. Mi az utózsírégető hatás? Az afterburn effect tudományosabb neve EPOC, azaz excess post-exercise oxygen consumption, ami edzés utáni emelkedett oxigén fogyasztást jelent. Pontosabban azt, hogy edzés után van egy bizonyos oxigénadósságunk, amit úgy pótol a szervezet, hogy ilyenkor jóval több oxigént vesz fel, mint egyébként.

    Az igazság a zsírégetésről és az izomépítésről! Ezek mind mind hazugságok, melyek abból a célból születnek, hogy a tanácstalan, rutinnal nem rendelkező emberek minél több pénzt fektessenek abba, hogy elérjék a céljaikat amelyek így sajnos sosem valósulhatnak meg.

    jobbak a zsírégetéshez

    Szeretném megmutatni, hogyan érheted el valójában, hogy elégedett legyél az életeddel, és a testeddel: 1. Ne hasonlítsd magad másokhoz, felejtsd el a testépítőket és a csinos modelleket Egy hétköznapi embernek teljesen más módszereket és diétát kell követnie, mint egy profi testépítőnek vagy egy fitness modellnek.

    De sok kérdés merül fel arról, hogy melyik a legjobb módja a fogyásnak és a zsírégetésnek. A legtöbb ember úgy gondolja, hogy a cardio gyakorlatok futás, kerékpározás, elliptikus stb. Több kalóriát égetnek el, ezért elvesztik a felhalmozott zsírt. Ezért gyakori, hogy az edzőtermet tele van emberek izzadással, és 45 percet töltenek a kardio rutinjuk elvégzésével.

    Az ő életük más, mint egy átlagos emberé, nekik hivatás szintjén kell teljesíteniük. Versenyekre és szezonokra készülnek, rengetegszer,  akár heti alkalommal is edzenek.

    jobbak a zsírégetéshez

    Egy olyan ember, aki fogyni vagy alakot formálni szeretne, maximum alapjaiban követi ezt az életmódot, ugyanis szintén figyelnie kell az étkezésre, és mozognia kell. Azok jobbak a zsírégetéshez emberek, akik nem profi sportolók, és csak hobbi szinten látogatnak el a konditerembe, más módon kell hogy edzenek, ugyanis időközben a munkájukkal, a családjukkal és a normális életükkel is foglalkozniuk kell.

    Motivációt és erőt bátran nyerhetünk a híres sportolók eredményeiből, de ne legyünk csalódottak, ha nem tudjuk produkálni ugyanazt, amit ők. Izmosodás és fogyás, egyszerre? Mennyiszer hallani, igaz?

    jobbak a zsírégetéshez

    Zsírból sajnos nem lehet izmot építeni. Két lehetőség közül választhatunk: Fogyás, diéta, szálkásítás Az egyik, hogy ha rendelkezünk némi felesleges zsírral, azt először diéta jobbak a zsírégetéshez edzés segítségével csökkentjük, tehát fogyunk.

    jobbak a zsírégetéshez

    Annak érdekében, hogy ez megtörténjen, cardio edzést kell végezni súlyzós edzéssel kiegészítve, és olyan diétát alkalmazni, melynél minimális a szénhidrát bevitel és magas a fehérje fogyasztás. Ide tartozik a szálkásítás is; aki elég izomtömeget szerzett, definiálttá és szép formájúvá, látványossá teheti izomzatát, ha ezt a diétát alkalmazza. A két módszer tehát egyszerre nem végezhető, ugyanis fiatal élő súlycsökkentő trió a mozgásforma sem pedig az elfogyasztott ételek tápértéke nem azonos.

    jobbak a zsírégetéshez

    Érdemes a tömegnövelő és a diétás, szálkásító időszakok váltott alkalmazása.