Mennyit lehet fogyni a zsírégető készítményektől?

Zsírégetés helyes módon

Ezt kétféleképpen is megtehetjük: egyrészt szinte minden teremben van már ergonomikus evezőgép a kardiorészlegen, ahol gyakorolhatjuk a helyes technikát, másrészt pedig vannak olyan, már jól ismert edzőtermi alapgyakorlatok, amelyekkel az evezéshez szükséges izmok erő-állóképességét fejleszthetjük.

zsírégetés helyes módon

Meglepő lehet, de az evezés hátból és lábból történik. Emellett pedig a core, tehát a törzs izmait kell még nagyon megerősítenünk, ugyanis a derékra nagy teher hárul evezés közben.

zsírégetés helyes módon

Tehát elsősorban erős láb- és hátizmok kellenek. Azonban nem szabad elfelejtenünk, hogy a testünk egy egységet alkot, minden izomcsoportnak megvan a maga párja, vagy ha úgy tetszik, ellentettje. Ellenben a Pulley hátgép amikor elölről magunk felé, a köldökünkhöz húzzuk a zsírégetés helyes módon már kifejezetten alkalmas arra, hogy rávezető gyakorlatként beépítsük az edzéstervünkbe. De ilyen a rúddal való, döntött törzsű evezés is. A lábunk erősítésére pedig mindenféle guggológyakorlatot bevethetünk, a szűk guggolástól kezdve a szumóguggoláson át a guggolásból felugrásig, beleértve a TRX-en végezhető gyakorlatokat is.

Melyik a legjobb zsírégető?

Ezért fontos, hogy amikor edzünk, az erő- és izomépítés helyett az állóképesség javítására törekedjünk. Vagyis kisebb súlyokkal de nem túl kicsikkel ékszer fogyás ismétlést kell tudnunk elvégezni ahhoz, hogy a hajóban a táv felénél ne fogyjon el az erőnk.

Először csak a karunkkal szabad dolgozni. Üljünk le az evezőgépre, zsírégetés helyes módon a rudat húzzuk a hasunkhoz úgy, hogy csak egy pillanatra állítsuk meg zsírégetés helyes módon hasunktól pár centire, és utána rögtön lökjük vissza a térdünk vonaláig.

A FELKÉSZÜLÉS LÉPÉSEI

Ha szinkronba tudjuk hozni a kar és a törzs mozgását, végezetül jöhet a lábmunka is. Amikor a karunk a térd fölé ér, akkor kell előregurulni. Technikai hiba, amikor csak a lábunk mozog, míg a felsőtest nem mozdul, mert így nem tudunk akkora erőt kifejteni, amekkorára a csónakban szükség lesz.

zsírégetés helyes módon

A teljes testnek kar, törzs, láb egyszerre kell mozognia, akkor állunk készen arra, hogy a vízben is kipróbálhassuk magunkat. Anaerob akkor, amikor éppen evezünk, aerob pedig az a pár pillanat, amíg a testtömegünket hátrahelyezzük és felkészülünk az újabb evezőmozdulatra. Azért kiváló zsírégető mozgásforma az evezés, mert nagyon sok energia szükséges ahhoz, hogy mozgásban maradjunk.

Ezek is érdekelhetnek.