2. Tarts mértéket

Milyen italok tehetik fogyni. A legjobb és a legrosszabb innivalók, ha fogyni szeretnél

milyen italok tehetik fogyni

Fogyasztó reggelifogyasztás Ha komolyan gondolja a fogyást, ne feledje: ahogy a tányérra, úgy a pohárba sem mindegy, hogy mi kerül! A közkedvelt üdítők, gyümölcslevek és energiaitalok gyakran annyi cukrot és szénhidrátot tartalmaznak, hogy meghiúsítják a fogyókúrás terveket — mutatunk ezért öt megoldást, hogy ne kelljen aggódnia folyadékpótlás közben!

milyen italok tehetik fogyni

Víz Közhelyes, de valóban a víz a legjobb választás, ha fogyni akar. Ha megy valahova, üdítő helyett inkább egy palack vizet vigyen magával mindegy, hogy szénsavas vagy -mentes.

milyen italok tehetik fogyni

Unalmasnak hangzik? Friss citrommal, lime-mal, uborkával vagy akár paradicsommal ízesebbé teheti anélkül, hogy növekedne az ital kalóriatartalma. Így ízesítse házilag!

milyen italok tehetik fogyni

Zöldséglé Dobozos, üveges vagy házi kivitelben is tökéletes választás, ha súlynövekedés nélkül akar hozzájutni a szükséges rost- és tápanyagokhoz; ha nátriumszegény, milyen italok tehetik fogyni jobb! A zöldségnek köszönhetően a jóllakottság érzése hosszabb ideig tart, az erős íz pedig jó időre lefoglalja az ízlelőbimbókat. Tea cukor nélkül A zöld tea bizonyítottan serkenti az anyagcserét és segíti a fogyást.

milyen italok tehetik fogyni

Kevés mézzel édesítheti, forrón vagy épp jéggel is próbálhatja. Ne feledkezzen meg az oolong és a fekete teáról sem, mindkettő tele van méregtelenítő hatású antioxidánsokkal. Feketekávé A reggeli fekete vagy egy jegeskávé délután úgy segíthet a milyen italok tehetik fogyni, hogy koffeintartalmának köszönhetően tompítja az éhségérzetet, valamint hatására a test több hőt termel, ami felpörgeti az emésztést.

milyen italok tehetik fogyni

Vigyázzon azonban, hogy mit ad a kávéhoz — csak nagyon kevés cukorral, illetve sovány tejjel fogyassza. Sovány tej Fehérje- D-vitamin és kalciumtartalma segít az izmok növelésében és a csontritkulás megelőzésében. Mindig zsírszegény vagy sovány tejet válasszon, így plusz zsír nélkül juthat hozzá a szükséges vitaminokhoz.

Ha úgy érzi, megengedheti magának, adjon hozzá kevés csokoládét — a zsírszegény kakaó jó döntés, ha testedzés utáni levezetésről van szó.

BUNDÁSKENYÉR - kenyér nélkül - Tökéletes diétás reggeli vagy vacsora egy perc alatt!