Na de térjünk vissza a kerékpárokhoz…

MTB zsírégetés

Ez történik veled egy óra tekerés alatt Biztosan neked is mondták már, hogy a bringázás mennyire egészséges.

MTB zsírégetés

De pontosan mi történik a testünkkel 60 perc tekerés alatt? Mutatjuk a fázisokat.

MTB zsírégetés

Megosztás: 10 perc után A szervezeted érezni kezdi a szokatlan terhelést, ezért megemelkedik a pulzusszámod, a pupilláid összeszűkülnek, a szívverésed is felgyorsul. Valószínűleg sűrűbben kapkodsz majd a levegőért, de nyugi, néhány perc és bemelegednek az izmaid, a szervezeted pedig ráhangolódik a szokatlan tempóra. Itt már érezni fogod, hogy ma is megérte felülni a bringára!

MTB zsírégetés

Ezzel kapcsolatosan sajnos nem tudunk neked sorsdöntő tanácsokat adni, mert a fogyás mértéke függ az életkorodtól, az edzettségi állapotodtól és attól is, hogy épp mit ettél bringázás előtt.

Nehezebb lesz a tekerés, és a mozgásod dinamikája is széteshet, ha nem vagy MTB zsírégetés kerékpáros. Azonban van egy jó hírünk is: amikor leszállsz a bringáról, tele leszel boldogsághormonnal, fokozatosan megnyugszik a pulzusod, lelassul a légzésed, és csökkenni fog a vérnyomásod is.

Hatékony zsírégetés futással – Fogyás és futóteljesítmény növelés

MTB zsírégetés leszel oxigénnel, javul a vérkeringésed és gyorsul az anyagcseréd. Így fogod érezni magad:.

Sokunk célkitűzése minden január 1-jén és minden hétfőnhogy életmódot váltunk, leadjuk a súlyfeleslegünket, fittebbek és egészségesebbek leszünk. Az étkezések alapos átgondolása mellett ilyenkor a jól megválasztott mozgásformán is nagyon sok múlik. A biciklizés az aerob, ciklikus mozgásformák közé tartozik.