Zsírégetés

Has zsírégető

  1. A helyes út a zsírtalanításhoz
  2. Best Zsírégető images | Egészség, Zsírégető, Fogyókúra
  3. A legjobb fogyási tippek valaha
  4. Fogyás Hasról Hasizom Gyakorlatokkal és Zsírégető Edzéssel
  5. 2 testzsír veszteség

Zsírégető hasizom gyakorlatok Felülések nélkül! Íme 6 gyakorlat, az egyszerűtől a gyilkosig, ami a napi mélyizom edzéseidet érdekessé fogja tenni!

has zsírégető

Amikor a legtöbb ember a hasára gondol, arra a lötyögő hasra gondol, ami a túl szűk has zsírégető felett kibuggyan. De a hasüregi izmokat mindenki úgy ismeri, mint a mélyizmokat, ami sok egymással kapcsolatban lévő izmot tartalmaz, melyek végigfutnak a háton, lenyúlnak a fenékig, illetve az első és a belső combig, állítja Michele Olson, PhD, a testnevelés és a testmozgás tudományának, az Auburn Egyetem professzora - Montgomeryből, Alabamából.

has zsírégető

Hozz ki többet a mélyizmaidból Többet adhat a Pilates, a jóga, vagy a mélyizom-központú gyakorlatok, vagyis a karcsúbb, laposabb hasad lesz, ha követed az alábbi tanácsokat: Mozogj derékból. Valahányszor csavarod, ellenőrizd, hogy a mozgás az has zsírégető bordádtól felfelé történik.

Zsírégető hasizom gyakorlatok (Felülések nélkül!)

Tartsd a csípőd! Húzd fel.

Akkor van értelme belevágnod, ha nem akarsz visszahízni!

Minden gyakorlat közben, szorítást kell érezned, ahhoz hasonlót, mint mikor bezipzárazol egy szűk farmert egyik csípőcsonttól a másikig. Mélyen lélegezz ki.

Kapcsolódó cikkek

Annak érdekében, hogy erősítsd a hasad, és védd a hátad alsó részét, ügyelj arra, hogy minden levegővétel után végezz teljes kilégzést. Egy új típusú felülés Próbáld ki a kettő az egyben hasüregi-és ferde hasizom gyakorlatot David Barton Konditerem tulajdonosától, David Bartontól.

has zsírégető

Íme: Ülj úgy, hogy a combod és a felsőtest egy V alakot zárjon be, majd keresztezd a lábad és emelgess. Tarts egy 5 kilós medicin labdát vagy súlyzót a kezeid között.

Zsírégetés férfiaknak

Forogj balról jobbra és vissza, vidd a labdát keresztül a testeden megtartva a V-alakot. Ellentétes kar és láb érintés Dobj le centimétereket a derékbőségedből ezzel a mozdulatsorral-  bárhol végezheted, hangzott el has zsírégető fitness szakértő és tanár Jessica Smithtől.

Feküdj le úgy, hogy felfelé nézzen a hajlított bal térded, a bal lábad legyen a padlón és a jobb lábát nyújtsa ki has zsírégető mennyezet felé. Nyúlj a mennyezet felé a bal kezeddel, a jobb kezdet pedig tartsd magad mellett a padlón.

További cikkeink a témában

Anélkül, hogy a csípődet vagy a válladat megmozdítanád, jobbra nyisd le a felemelt lábadat, a felemelt karodat pedig balra. És most, koncentrálj a hasadra, húzd vissza a felemelt lábadat és karodat középre.

has zsírégető

Alhas és láb érintés Cél a darázsderék és a 6 kocka. Feküdj hátra, és a térdedet 90 fokban hajlítsd be, a kezed tedd a fejed mögé és feszítsd meg a hasizmod. Tartsd a térded a csípőddel egyvonalban, emeld a vállad és feszítsd a hasizmod; belégzés és tartsd másodpercig.

has zsírégető

Lélegezz ki, és nyújtsd ki a bábaid 45 fokos szögbe; tartsa másodpercig, mialatt az alsó hasad dolgozik. Végezd el kétszer és ezt ismételd alkalommal.

Hozz ki többet a mélyizmaidból

Feküdj a hátadra, a térdedet hajlítsd 90 fokos szögbe és emeld meg a sarkaidat és a lábaidat. Feszítsd meg a hasizmodat, 40 kg súlycsökkenés 2 hónap alatt belélegzel, has zsírégető emeld a has zsírégető a fejed fölé.

Lélegezz ki, és lendítsd a karodat előre, nyújtsd ki a lábad, így a tested V alakot képez. Ha szükséges, támaszkodj a kezeddel a földre. Ereszd le lassan, hajlítsd a térded és hozd a has zsírégető a fejed fölé.

Szamár visszarúgás Egy gyilkos gyakorlat, ami a mélyizmok megdolgoztatásával égeti el a kalóriákat. Térdelj le négykézlábra, úgy, hogy a lábujjaid legyenek behajlítva, a hátadat tartsd természetesen.

Döntsd a fejed és a hasad magad felé, és közben feszítsd a hasad. Has zsírégető fel mindkét térded körülbelül 2 centire a földtől.

Zsírégető hasizom gyakorlatok (Felülések nélkül!)

Tartsd feszítve a hasizmod, hozd a jobb térded az orrodhoz ahogy a képen. Majd rúgj jobb lábbal egyenesen magad mögé, szorítsd a feneked; tartsd az alsó hasad megfeszítve, és a csípőd nézzen a föld felé, hogy ne sérüljön meg a hátad. Végezd el 8-szor; cserélj lábat és ismételd meg.